אילנית לוי - אילנית לוי: "אני מרגישה מגיל 20 שאני לבד, גם כשהייתי נשואה : למרות השמועות אילנית לוי לא בהיריון, אבל יתכן שבקרוב תתחיל טיפולים.

לא יכולתי לדבר עם אימא שלי על ענייני בנות. בבית הורי לא באמת דיברו עם הילדים. אלירז ואני נעשה הכול כדי להביא ילד לעולם. חוץ מזה היא בחרדות מהקורונה וממה שיהיה במדינה וחושבת שביבי גאון, אבל. אילנית לוי (36), דוגמנית, שחקנית ומנחה.

לא יכולתי לדבר עם אימא שלי על ענייני בנות. אילנית לוי ל×'ת×
אילנית לוי ל×'ת×" אלין: "לצ×" ×"שמח×" ו×"אושר אני חר×"×" יותר" | TMI from images.maariv.co.il
חוץ מזה היא בחרדות מהקורונה וממה שיהיה במדינה וחושבת שביבי גאון, אבל. בבית הורי לא באמת דיברו עם הילדים. לא יכולתי לדבר עם אימא שלי על ענייני בנות. אימא לליאם (15) ולאלין (12), מאורסת לאלירז שדה. למרות השמועות אילנית לוי לא בהיריון, אבל יתכן שבקרוב תתחיל טיפולים. אילנית לוי (36), דוגמנית, שחקנית ומנחה. אלירז ואני נעשה הכול כדי להביא ילד לעולם.

אילנית לוי (36), דוגמנית, שחקנית ומנחה.

אלירז ואני נעשה הכול כדי להביא ילד לעולם. אימא לליאם (15) ולאלין (12), מאורסת לאלירז שדה. חוץ מזה היא בחרדות מהקורונה וממה שיהיה במדינה וחושבת שביבי גאון, אבל. אילנית לוי (36), דוגמנית, שחקנית ומנחה. לא יכולתי לדבר עם אימא שלי על ענייני בנות. בבית הורי לא באמת דיברו עם הילדים. למרות השמועות אילנית לוי לא בהיריון, אבל יתכן שבקרוב תתחיל טיפולים.

חוץ מזה היא בחרדות מהקורונה וממה שיהיה במדינה וחושבת שביבי גאון, אבל. למרות השמועות אילנית לוי לא בהיריון, אבל יתכן שבקרוב תתחיל טיפולים. בבית הורי לא באמת דיברו עם הילדים. לא יכולתי לדבר עם אימא שלי על ענייני בנות. אימא לליאם (15) ולאלין (12), מאורסת לאלירז שדה.

אלירז ואני נעשה הכול כדי להביא ילד לעולם. ליאם ואלין ×'ולן ×
ליאם ואלין ×'ולן ×"ולכים ×'×"רכם של ×"ורי×"ם | TMI from images.maariv.co.il
למרות השמועות אילנית לוי לא בהיריון, אבל יתכן שבקרוב תתחיל טיפולים. לא יכולתי לדבר עם אימא שלי על ענייני בנות. אילנית לוי (36), דוגמנית, שחקנית ומנחה. חוץ מזה היא בחרדות מהקורונה וממה שיהיה במדינה וחושבת שביבי גאון, אבל. בבית הורי לא באמת דיברו עם הילדים. אימא לליאם (15) ולאלין (12), מאורסת לאלירז שדה. אלירז ואני נעשה הכול כדי להביא ילד לעולם.

למרות השמועות אילנית לוי לא בהיריון, אבל יתכן שבקרוב תתחיל טיפולים.

למרות השמועות אילנית לוי לא בהיריון, אבל יתכן שבקרוב תתחיל טיפולים. אלירז ואני נעשה הכול כדי להביא ילד לעולם. אילנית לוי (36), דוגמנית, שחקנית ומנחה. לא יכולתי לדבר עם אימא שלי על ענייני בנות. חוץ מזה היא בחרדות מהקורונה וממה שיהיה במדינה וחושבת שביבי גאון, אבל. אימא לליאם (15) ולאלין (12), מאורסת לאלירז שדה. בבית הורי לא באמת דיברו עם הילדים.

למרות השמועות אילנית לוי לא בהיריון, אבל יתכן שבקרוב תתחיל טיפולים. לא יכולתי לדבר עם אימא שלי על ענייני בנות. חוץ מזה היא בחרדות מהקורונה וממה שיהיה במדינה וחושבת שביבי גאון, אבל. אילנית לוי (36), דוגמנית, שחקנית ומנחה. בבית הורי לא באמת דיברו עם הילדים.

אימא לליאם (15) ולאלין (12), מאורסת לאלירז שדה. ×
×"אם אילנית לוי ×'×"ריון? | עומרי חיון from www.omritv.co.il
אילנית לוי (36), דוגמנית, שחקנית ומנחה. אימא לליאם (15) ולאלין (12), מאורסת לאלירז שדה. אלירז ואני נעשה הכול כדי להביא ילד לעולם. חוץ מזה היא בחרדות מהקורונה וממה שיהיה במדינה וחושבת שביבי גאון, אבל. בבית הורי לא באמת דיברו עם הילדים. לא יכולתי לדבר עם אימא שלי על ענייני בנות. למרות השמועות אילנית לוי לא בהיריון, אבל יתכן שבקרוב תתחיל טיפולים.

בבית הורי לא באמת דיברו עם הילדים.

לא יכולתי לדבר עם אימא שלי על ענייני בנות. אימא לליאם (15) ולאלין (12), מאורסת לאלירז שדה. למרות השמועות אילנית לוי לא בהיריון, אבל יתכן שבקרוב תתחיל טיפולים. חוץ מזה היא בחרדות מהקורונה וממה שיהיה במדינה וחושבת שביבי גאון, אבל. אילנית לוי (36), דוגמנית, שחקנית ומנחה. בבית הורי לא באמת דיברו עם הילדים. אלירז ואני נעשה הכול כדי להביא ילד לעולם.

אילנית לוי - אילנית לוי: "אני מר×'יש×" מ×'יל 20 שאני ל×'×", ×'ם כש×"ייתי נשוא×" : למרות השמועות אילנית לוי לא בהיריון, אבל יתכן שבקרוב תתחיל טיפולים.. בבית הורי לא באמת דיברו עם הילדים. אימא לליאם (15) ולאלין (12), מאורסת לאלירז שדה. אילנית לוי (36), דוגמנית, שחקנית ומנחה. אלירז ואני נעשה הכול כדי להביא ילד לעולם. לא יכולתי לדבר עם אימא שלי על ענייני בנות.

LihatTutupKomentar